Vegetáriánus sztorim

2010. április 09. óta vagyok ovo-lakto vegetáriánus.

Igazából nem is tudom megmagyarázni, hogy miért lettem vegetáriánus. Az egész azzal kezdődött, hogy már második próbálkozásra szerettem volna leszokni a cigiről. Számoltam minden egyes napot és büszke is voltam magamra, hogy már nem cigizek hét napja, vagyis már egy egész hete, holott előtte kb. 10 éven keresztül nem sok olyan nap volt, hogy ezt a rossz szokásomat mellőztem volna. (Leszámítva azt a három hónapot) Ahogy így nézegettem a naptáramban a számokat, elgondolkodtam, hogy azon a héten miket is ettem és rájöttem, hogy mióta nem cigizek, azóta nem ettem semmilyen húst, és olyan ételt sem amiben hús van. Így hát ez a folyamat meg is maradt. :) Azóta sem eszem húst, a cigire viszont 3 hónap után visszaszoktam. 2012. április 19-én történt viszont, hogy eldöntöttem, hogy leszokom a dohányzásról. Előtte két nappal ugyanis tüszős mandulagyulladásom lett, és nem hogy cigizni nem tudtam, de enni és még folyadékot lenyelni sem. Szörnyű volt. Akkor határoztam el, ha két napig betegen kibírtam cigi nélkül, akkor egészségesen bármennyi napot kibírok. Szóval most két és fél évnél tartok.

Természetesen ma már elvből vagyok vegetáriánus immár négy és fél éve. Sokszor eljátszom a gondolattal, mi lenne ha vegán lennék, de úgy érzem nem állok erre készen. Nekem nehéz a tojásról lemondanom. Kövezzetek  meg érte, de nagyon szeretem. :) Az egyik kedvenc ételem a bundás kenyér. Bármikor bármennyit megtudok enni belőle.

Gondolkodom rajta, hogy kipróbálok egy 30 napos vegán programot, már fel is iratkoztam rá, és kapok majd vegán recepteket. Hátha így könnyebb lesz belevágni. Ha téged is érdekel, vagy csak kipróbálnál pár ilyen receptet, akkor itt a link a feliratkozáshoz:

 

veganinja.com

 

Mindenkinek sok sikert hozzá! :)