Lazítás

Mikor volt utoljára olyan, hogy kikapcsoltál egy kicsit?

Elkezdted olvasni pl. a kedvenc könyvedet, vagy megvetted a kedvenc magazinod és azt lapozgatod, talán este ittál egy pohár finom bort. Megnéztél egy klassz filmet. Hosszasan elterültél a kádban, érezve a forró vizet, hogy ellazít. Nem nézni az e-mailjeid, vagy a közösségi oldalakat aznap. Mikor lazítottál utoljára?

Nekem ma sikerült kicsit lazítanom. A nagy rohanás közepette, mikor az autómban egyedül voltam, és csak vezettem, próbáltam minden zavaró tényezőt kizárni. Az sem idegesített, hogy a mögöttem lévő autó majd hogy nem rám mászik. Csak hallgattam a zenét, és mentem a megengedett sebességgel. Gondoltam ha siet úgy is megelőz. Van mikor kell, hogy kicsit megszűnjön a rohanó világ. Kell, hogy megálljunk egy-egy percre és élvezzük is kicsit az életet! :) Így vasárnap este a hétfői munkára készülvén én is megállok egy percre. Kényelmesen kiválasztom melyik ruhát lesz kedvem felvenni holnap, hogy reggel  ne keljen kapkodnom. :) És bár minden nap megígérem magamnak, megpróbálok előbb felkelni, hogy időben elkészüljek, és nekem se keljen mindig a világgal együtt rohannom. :)

További szép estét Nektek! :)

Egy kis éltető zene: